Obres d’urbanització de dos carrers a la Garrotxa
En la seva tasca en coordinació amb l’administració pública, a Plana Hurtós Enginyers treballem en l’urbanització de carrers. És una feina que portem a terme principalment a la nostra comarca, La Garrotxa. Les darreres intervencions en les que hem treballat han estat a Santa Pau i a Olot.
En concret, ja s’han iniciat les obres del carrer del sector SUD 06 a Santa Pau. És un carrer nou, ja planificat fa uns anys, que se situa a la zona esportiva del municipi.
També van començar fa unes setmanes les obres d’urbanització del carrer Comtes de Besalú. Es tracta d’un petit carrer d’Olot. Està situat a prop de la zona que limita l’avinguda Reis Catòlics i l’inici de la carretera de Sant Joan de les Abadesses. Aquests treballs ja s’han pogut acabar i ja es pot circular per aquest nou carrer.
En tots dos casos, Plana Hurtós Enginyers ha tirat endavant la direcció d’obra i també la coordinació de seguretat i salut de la urbanització d’aquests carrers.